Nieuwe Perspectieven - Een Samenwerking tussen MOYA en Kunstpodium T: Christina de Korte, Emma van Amerongen, Isamo Thissen, Larissa Schepers, en Noah Tess Arends.

20 January - 15 April 2023
Overzicht

Van 20 januari tot 15 april 2024 nodigen wij u uit voor de vooruitstrevende tentoonstelling 'Nieuwe Perspectieven', een unieke samenwerking tussen ons museum en Kunstpodium T. Deze expositie zal de schijnwerpers richten op het baanbrekende werk van talentvolle kunstenaars zoals Christina de Korte, Emma van Amerongen, Isamo Thissen, Larissa Schepers, en Noah Tess Arends.

'Nieuwe Perspectieven' belooft een diversiteit aan hedendaagse kunstvormen te presenteren, van intieme installaties tot indrukwekkende werken, waarmee elke kunstenaar zijn of haar unieke stijl en visie deelt. Deze samenwerking tussen MOYA en Kunstpodium T weerspiegelt de veelzijdigheid en creativiteit van de hedendaagse kunstscene, en benadrukt het potentieel van jonge kunstenaars.

We nodigen u uit om deze viering van innovatieve kunst te ervaren en deel te nemen aan de dynamische dialoog die 'Nieuwe Perspectieven' teweeg zal brengen.